خلاقیت در طراحی خلاقیت در طراحی .

خلاقیت در طراحی

خرید بک لینک PBN | رپورتاژ PBN | لینکسازی PBN

در بین تمامی تکنیک های سئو لینک سازی PBN بهترین و جدید ترین تکنیک سئو 2020 بوده که میتواند در کمترین زمان بیشترین بازدهی را داشته باشد ، از آنجایی که گوگل حسایت بالایی نسب به لینک های سایت دارد در این نوع لینک سازی در قالب رپورتاژ آگهی شک رنک هیچ تهدیدی برای وب سایت شما در پی نخواهد داشت .


لینک سازی PBN چیست؟
بک لینک پی بی ان (PBN) خلاصه شده ی عبارت Private Blog Networks به معنای شبکه ی خصوصی وبلاگ ها است.پس برای لینک سازی به سبک PBN نیاز به یک شبکه ی وبلاگی با هویت بالا داریم.


رپورتاژ آگهی انبوه یکی از بروزترین تکنیک های تبلیغاتی هدفمند در بازاریابی هوشمندانه دنیای آنلاین است که به سایت ها کمک می کند مشهور، محبوب و ماندگار شوند! .
با خرید رپورتاژ آگهی سایت شما از قدرت و اعتبار سایت ها و وبلاگ های مبدا انتشار دهنده برای تبلیغ کسب و کارتان کمک می گیرید! .
رپورتاژ آگهی انبوه، یک معرفی نامه واقعی درباره خدمات سایت و یا محصول شما می باشد که در سایت ها و وبلاگ های ایندکس شده معتبر منتشر شده و شما را به هزاران هزار کاربر جدید معرفی می کند! علاوه بر این با لینک سازی هایی که در متن و قلب رپورتاژ آگهی انجام می دهید باعث پیشرفت فوق العاده در سئو و رتبه وب سایتتان در گوگل خواهد شد!
همان طور که باید مطلع باشید با لینک بیلدینگ توسط رپورتاژ آگهی یا پست تبلیغاتی، میتوانید زودتر از سایر رقبا در موتور های جستجو رتبه بگیرید .

با توجه به ریسک بالای خرید بک لینک و البته جریمه گوگل بر روی تبلیغات متنی، خرید رپورتاژ آگهی انبوه یکی از بهترین تکنیک های موجود برای بهبود وضعیت سئو و لینک سازی دائمی است.


همین امروز با پکیج فوق العاده لینک سازی PBN در قالب رپورتاژ انبوه مجموعه شیک رنک به ارتقا ماهیت و جایگاه کسب کار اینترنتی خود در کلمات تخصصی سایت خود بطور کاملا طبیعی بدون هیچگونه ریسک منفی بپردازید .

 

لینک سفارش خرید رپورتاژ PBN


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۵:۳۲ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

چه تفاوتی میان گرافیک تجاری و غیر تجاری وجود دارد!

گرافیک
تجاری تاچه اندازه از هنر گرافیک سود می برد؟ فضای  فعالیت تبلیغات تجاری در چه منطقه ای می باشد .
تاثیر
گرافیک
تجاری
در فروش محصولات؟ هویت، بسته بندی، سناریو بیرونی، لوگو، رنگ تاریخچه تبلیغات تجاری در کشور ایران از آخرها قاجاریه در خبر نامه های روسیه، اعلانات مقدمه شد بهترین مارک کرم پودر وقایع اتفاقیه اولی اطلاع رسانی رادیویی روزی 15 دقیقه-33475ریال از 1300-1340 اعلانات برای کالاهای وارد گردیده و سرویس ها نوین در خبر طومار ها و مجلات هفتگی آغاز شد .

رادیو
طراحی بسته بندی نیز نقش مهمی پیدا کرده بود: از قریه سال 40 با رونق صنعت، فیس نوینی گرفت .
( 1312 تبلیغات وارد سینما می شود) روغن قو، صابون نخل و زیتون، چای شهرزاد و جوراب استارلایت ،کارخانه های کفش ملی، بلا و . . .اتومبیل سازی حافظه فلش به عالم آمد .
از کانون اطلاع رسانی خوشگل که تلوزیون استارت شد . مردان صنعت تبلیغات نفوذ بیشتری پیدا کردند .

تبلیغات
کفش
ملی
در گذشته تمام تجربه و سوابق ما در این حوزه بیش از 15-16 سال ( گذشته از انقلاب ) نمی‌باشد . تفاوت آن ها فی مابین گرافیک تجاری و غیر تجاری، هنر تجاری، که غالبا هنر تبلیغات نامیده می شود برای تاثیرگذاری و در نهایت فروش یک محصول، سرویس ها یا ایده به عمل می رود .
تفاوت آن در این می‌باشد که هنر برای هنر می تواند هرچه دلخواه هنرمند است، بیافریند البته هنر یا گرافیک تجاری از دو سو محدودیت داراست و می بایست در این مسافت با خلق و خوی و اخلاق و رفتار و اخلاق یک ایده ی دارای ربط و اجرای زیبا، مخاطب را متوجه پیام کند .
فرستنده
پیام (مرتبط) در رسانه (مناسب)به گیرنده گرافیست ها و هنرمندان این بخش غالباً در استخدام شرکت ها میباشند و یا آن گاه از کسب تجربه کافی، محل کار کار عمل شخصی خودشان را تأسیس می کنند .
ولی هنرمندان برای خودشان عمل می نمایند . چنین تقسیم بندی به شکل سیاه و سپید در عالم نداریم . می بینیم بخش اعظمی از گرافیست های قدرتمند، بخش بزرگی از کارهایشان به پیشنهاد اداره های تجاری بوده می باشد یا انگیزه دیگری را در بازاریابی دنبال می کرده می‌باشد . یک عدد از طراحان در بین المللی که به جمهوری اسلامی کشور‌ایران آمده بود، بیست سال که در استخدام یک موزه بود . بالطبع تمامی کارهایش مسئله موزه را دنبال می کرد .
همین خانم پوسترهای مضاعف ارزنده ای برای یک محرمانه نمایشگاه تجاری هم پباده سازی کرده بود . که آن ها هم به همان اندازه حرفه ای بود .
این عادلانه نمی باشد که طراحانی که در حوزه ی کتاب و یا نمایش زنده فعالیت می نمایند را طراحان فرهنگی بنامیم و پباده سازی را که یک بسته بندی اخلاق و رفتار و خلق و خوی کرده و هزاران نفر آن را ضمن کاربری دوست داشتند، جدا از فرهنگ بدانیم .
طراحان تجاری حرفه ای با به کارگیری از تمام ابزارها و با انطباق ایده با امر عمل از سوی صاحب و مالک کار و آشنایی صحیح مخاطب، ایده ای را خوی و رفتار می کند . این فعالیت زیاد طاقت فرسا تر از کردار آزاد هست .


گرافیک
تجاری
تا چه مقدار از گرافیک بهره می گیرد؟ پاسخ : در حد متعالی آن اول مروری بکنیم بر مفهوم و معنای گرافیک تجاری، گرافیک تجاری با تمام قوانین و مهارت، آفرینش را در بسته فراوان بزرگی به کار می گیرد .
از پباده سازی آگهی، لوگو، بیل بوردها، بروشور، خبرنامه، جلد کتاب، بسته بندی، تا پوسترهای محل فروش و . . .
انگیزه این پباده سازی ها، تولید انگیزه برای خرید، نمایش و ارایه، دادن توضیحات داستان یک قضیه و دادن تدبیر و داده ها هست . گرافیک تجاری و اخلاق و خوی و اخلاق و رفتار آن بسیار پیچیده تر از هنر برای هنر است . چون طراحان تجاری نمی تواند صرفا در استودیو خویش بنشینید و به اخلاق و کردار بپردازند . آن ها می بایست احاطه کاملی به موضوع، به بازار خرید و مصرف و به کارهایی که تا به امروز در بازار مسئله دسترس خریدار گردیده داشته باشند . از سوی دیگر بایستی بداند ( تا حد زیادی ظریف تر بداند) که برای چه کسی دارااست طراحی می کند و نیاز مخاطب وی چیست؟ کدام مزیت برای وی مهم می باشد؟ در حقیقت سوال گران قدر این هست چه تصویری، چه مفهومی، چه کلامی برای اخلاق و خلق و خوی یک فعالیت اثرگذار در تناسب و ارتباط در بین نیاز مخاطب ( اساسی ترین) و ارزش پیشنهادی ضروری می باشد تا زیبایی را به نیاز مخاطب پیوند و لینک و پیوند دهد .در گرافیک تجاری از با تجربه ترین هنرمندان به کار گیری می شود، تا بر اساس دستور عمل موثرترین اثر ها خلق و خوی شوند .

نکته
اصلی دیگر : گرافیک تجاری نیاز به فرمان کار روشن و تأیید گردیده از سوی مدیران ارشد و بخش بازاریابی دارد . مدیران ما قبل از این که بدانند، دقیقاً چه پیامی را برای چه کسی و با چه منظوری حتمی دارند، به طراح دستور می دهند که یک پوستر برای ما پباده سازی کنید، طراح برنا هم به زعم خویش به اندازه ی توانش عملکرد می کند، اما زمانی دستور کار واضح نیست، کار به نتیجه نمی برسد . این رسم گردیده هست که فعلاً شما طراحی کنید، آن گاه ما تصمیم می گیریم . پیروز ترین تجربه های اینجانب در معیت و سرویس به مدیران ارشدی بوده است که می دانستند چه می خواهند! و شما را در رویکرد رسیدن به آن همراهی و ملازمت می کردند .این مسئله امری نمی باشد که از دفتر کار فعالیت مدیران ارشد خارج شود .
فضای
کار تبلیغات تجاری در چه منطقه ای می باشد؟ دنیای ارتباطات در دو آبادی سال ی قبلی تغییرات وسیعی داشته و جمهوری اسلامی ایران نیز با یکسری سال تأخیر در معرض همگی ی این تغییرات قرار گرفته می‌باشد .
رسانه های انبوه مضاعف گران خیس و رسانه های نوین زیاد پیچیده خیس شده اند . در همگی این میدان ها در ارائه گرافیک زیبا، کاربردی ، بی آلایش ، اعلا و مطلوب با فضایی که قرار گرفته، عامل مهمی در برد آن فعالیت بوده هست .
یک اسم متن ی خوب ِفکر شده، یک بسته بندی جالب و مالامال محتوا با لی اوت خوب و داده ها مطلوب . یک پوستر خلاق،یک وب تارنما زیبا و معمولی اصل و پرمحتوای بی نیاز بصری دارنده ربط یا ابلاغ گر روح اداره .
زیرا تمام رسانه ها، نیاز به پباده سازی گرافیک و اخلاق و رفتار اثری دارند که کاربری رسانه را هم بخش اعظم به سناریو بگذارد .
یک نکته در میان همه تغییرات و مخلوط رسانه های دیر باز و نو ثابت باقی باقی‌مانده می باشد .
چه
بگوییم
؟ چه نشان دهیم؟ تاثیر گرافیک در فروش؟ گهگاه وقت ها خودم که دست اندر فعالیت به عبارتی پروژه بوده ام، تاثیر را اعتقاد نمی کنم . در تجربه بسیارِ اینجانب برای کالاهای مصرفی و بسته بندی شاهد معجزه هایی بوده ام که در ابتدا، قابل پیش بینی فقدان . تجربه ای مانند پباده سازی بسته بندی تازه چای گلستان پس از سابقه طولانی بیش از 20 سال در بازار . بسته بندی، لوگو و نام و نشان بصری سحرخیز که تمام بازار زعفران را تغییر‌و تحول اعطا کرد .
در
اکثری
نمونه های دیگر که می بینیم اداره هایی که آرام ولی پیوسته به امور پباده سازی شان اعتنا می کنند، یک سرو گردن از رقبای کیفی در بازار بالاترند! بسته بندی
سحرخیز پس در حالتی که مدیران ما بدانند که برای فتحِ چه قلمرویی تلاش می نمایند به جای این که فرمان دهند تا انجام شود، وقت بیشتری را به مدیریت امور طراحی شان اختصاص می دهند .
برندینگ که روز روان آرزو و نیاز همه سازمان های کوچک و بزرگ می باشد . از همین جا مقدمه می شود .
مدیر یک دست ارتباطات بصری و کلامی سازمان در تمامی بعد ها از بسته تا POS از اینترنت تا مطلب و اطلاع رسانی ! این مدیریت یک پارچه در ارتفاع دوران سینرژی تولید می نماید و تبدیل به معنی مارک می شود آن وقت می باشد که دیوار فروش کوتاه می شود . طراحی بسته بندی محصول فروخته نمی شود بلکه خریده می شود ! مردم ما بسیار هوشمند هستند، هرگز آن ها را دست قلیل نگیرید . هر سازمانی که با دقت صحیح و سرمایه گذاری و مدیر ارتباطات خویش به خریدار احترام بگذارد، مشتری نیز با وفاداری خویش و با تکرار خرید و توصیه، به احترام مارک و اداره جواب می دهند .


برچسب: بهترین مارک کرم پودر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۴:۱۸ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

نکاتی طلایی برای طراحی پوستر

کاتدارای اهمیت در پباده سازی پوستر در شرای دیوارهای اتاقتان در مدت زمانی نوجوانی لبریز از اشکال پوسترها بوده و یا این که دستکم صفحه پینترست شما با پوسترهای الهام بخش  طراحی بسته بندی  مالامال گردیده است، دست خودتان را طراحی بسته بندی بالا ببرید . پوسترها و طراحی آنان یک عدد از چالشی ترین بخش ها در حوزه ی پباده سازی می‌باشد . آن‌ها باید به مقدار کافی خلاقانه، طراحی بسته بندی بی باک و دیدنی باشند علاوه بر آن همگی اطلاعاتی که می خواهید را نیز به ببینده برسانند . کلید یافتن این تعادل در این پست بیان می شود . ما در این پست به یک‌سری رویه طراحی پوستر اشاره می کنیم . نکات حائز اهمیت را حساب و کتاب و ترندهای حیاتی در حوزه طراحی پوستر را بیان خوا‌هیم کرد .
پیشنهادمی کنم نکات با اهمیت در طراحی جلد کتاب را نیز مطالعه فرمایید قبلاز هر چیز بدانید که شناختن:مخاطبانمحصولسرویسرویدادودیگر داده ها تکمیلی مهمترین گام در طراحی پوستر می باشد . شما باید سن، خلق و خوی و خو، واکنش، احساس، خواسته های مخاطبان را بشناسید . همچنین جور جنس و سرویسی که برای آن پوستر را طراحی می فرمائید را به نیکی بدانید . گونه رویدادی که پوستر به آن اشاره می نماید نیز حائز اهمیت می باشد . پس پیش از هر چیز اطلاعات اولیه خویش را کامل کنید .
استعمالاز رنگ ها برای تولید انرژی و شرایط رنگ کلیدی ترین جنبه از یک پباده سازی میباشد . رنگ ها به شما اذن تولید انرژی و جذب اشخاص را می دهمد .با توجه به زمینه پوستر این رنگ ها می تواند:جسورانهظریفکودکانهعاشقانهو… باشد . تعیین یک تم رنگی نیز می تواند گزینه ای ایده ال برای پباده سازی یک پوستر باشد .
در نمونه ذیل طراح بریان استافر برای پوستر فستیوال موسیقی ساوانا از رنگ های قابل انعطاف و بهاری به کار گیری کرده می باشد . این مسئله منجر می شود تا ببینده مطمئن باشد که یک کنسرت در فضای باز می باشد و به طبع موسیقی در این کنسرت قرار نمی‌باشد راک باشد .
طراحیپوسترایده دیگر در به کارگیری از رنگ ها، ایده به کار گیری از رنگ های یک دست می‌باشد . به عبارتی هیچ بدن رنگی را تولید نکنید، فقط اطمینان حاصل نمایید که رنگهایی که گزینش کرده اید به میزان کافی با یکدیگر هم خوانی دارا می باشند . با به کارگیری از این تکنیک می توانید پس مسئله قابل توجهی را ایجاد نمائید . شیوه های دیگری نیز وجود دارد که با استفاده از خطوط زیاد و رنگ های bold سعی در جلب اعتنا مخاطبان دارند . همینطور مدل های قالب های اماده ای نیز در ایلاستریتور پباده سازی گردیده میباشد که می توانید از آن ها استعمال فرمایید .


برچسب: طراحی بسته بندی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۳۰:۱۳ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

طراحی و بسته بندی مدرن جعبه دستمال کاغذی


مصرف دستمال از دیرباز گزینه مصرف بیش تر انسانها  طراحی بسته بندی  بوده میباشد و در کلیه کشورها طولانی تر از دید بهداشتی کاربرد فراوان دارااست. بیشترین تاثیر بر فروش دستمال کاغذی بستگی به دسته طرح و رنگ باکس بسته بندی آن دارااست و دستمال کاغذی بسته به گونه مصرف آن در گونه های گوناگون تهیه و تنظیم می شود.

کلیه ما می‌دانیم هر متاع تولیدی دارنده قیمت بایستی بسته بندی آن هم مطلوب و شکیل باشد. مصرف کننده در لحظه نخستین با دیدن بسته بندی راغب به خرید می‌شود در واقع طرح و رنگ باکس از حیث بازاریابی و فروش حایز اهمیت میباشد.

اشکال مختلف دستمال کاغذی
به خیال طیف وسیعی که از دستمال کاغذی به کار گیری می‌کنند در سود گونه های مختلفی باکس دستمال کاغذی ایجاد می شود به صورت نمونه:

باکس دستمال کاغذی ۳۰۰ برگ، دستمال ۲۰۰ برگ، دستمال ۱۰۰ برگ و اشکال دیگر.

از باکس بسته بندی دستمال کاغذی علاوه بر مصرف بهداشتی می قدرت از آن برای تبلیغ فرآورده یا این که محصولی هم استفاده کرد.

طرح باکس بسته بندی دستمال کاغذی
همانگونه که گفته شد طرح و لوگو قادر است در نگاه اولیه مخاطب را جذب کند و از این شیوه فروش مال بالا می رود.

اکثر زمان ها از باکس به طور کادو تبلیغاتی برای هتل ها، بیمارستانها، رستورانها، بانکها و غیره … آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد. بسته بندی می بایست لحاظ هر مشتری در هر حالت سنی را به خویش جلب کند به عنوان مثال برای خردسال ها از طرح های کارتونی و انیمیشین و رنگها بشاش برای جذب نوباوه بهره مند شد.

بدون شک بخوانید : بسته بندی دستمال کاغذی و خلاقیت در باکس و طرح

بسته بندی های امروزی دستمال کاغذی
با استعمال از بسته بندی های امروزی و شیک در ایجاد باکس دستمال کاغذی می اقتدار فی مابین رقبا بازاریابی و فروش کرد و با ساخت یه خرده خلاقیت در صورت و طرح و رنگ باکس میتوان یک بسته بندی خوشگل و ایده آل به وجود بیاوریم.

یک نکته مهم اینکه یک شبه طرح و رنگ بسته بندی را تغییر تحول ندهید چون مشتریان کهن نمی توانند مثل پیشین و به راحتی متاع شما‌را در قفسه مغازه ها پیدا کنند که‌این عمل صدمات جبران ناپذیری به مارک شما وارد مینماید.

در واقع آنچه که شما‌را از سایر رقبا متمایز ساخته میباشد طرح و رنگبندی اختصاصی بسته بندی دستمال تولیدی شماست. ادغام و تناژ رنگها با یکدیگر مختلف میباشد و با توکل بر این آیتم مهم می قدرت یک طرح یگانه و جدیدی تولید نمود.


برچسب: طراحی بسته بندی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۸:۵۴ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

موارد قابل توجه در زمینه فروش بیشتر

تنوع در ارائه پوشاک و دسته های متفاوت که با سلایق گوناگون مشتریان انطباق مناسبی داشته باشد، دست مشتری را در تعیین مطلوب ترین جامه گشوده می گذارد . در ضمن سبب طراحی بسته بندی  ساز می شود که مشتری فروشگاه زمینه نظر را به تیتر گزینه ای برجسته در ذهن خود به خاطر بسپارد تا برای مراجعات بعدی از آن استفاده کند . اگر چه تنوع بالا ممکن میباشد موجب سردرگمی مشتری در تعیین شود، با توجه به ارشاد هایی که از طرف فروشنده در اختیار وی قرار داده می شود شایسته ترین خرید رخ می گیرد .

رازهای
فروش بخش اعظم در پوشاک موردها
قابل توجه برای فروش بیشتر

آموزش
ویدیویی اصول مدیریت پروژه: تدارکات در
این دوره می آموزید که چگونه تدارکات یک پروژه را برنامه ریزی، رئیس و اجرایی نمائید و هم به دنبال قراردادهای تدارکاتی و استراتژی های امتحان بازار بگردید مشاهده
آموزش یک عدد از رازهای فروش بیشتر در پوشاک که از اهمیت بالایی برخورداز می باشد و بایستی به آن توجه کرد، این هست که کیفیت تولید ها ارائه گردیده قربانی رقابتی که در این موضوع وجود دارااست نشود . کیفیت پوشاک ارائه شده به عنوان یک تضمین معتبر و بسیار حیاتی برای فروش بخش اعظم می باشد و در ضمن، اعتبار فروشنده را نیز ضمانت می نماید . در بسیاری از موارد، کیفیت جنس به طور غیر بدون واسطه به تیتر یک روش تبلیغی اصلی در لحاظ مشتری هم یاد می شود . کیفیت به عنوان یک فرمان فراوان ویژه در فروش پوشاک سبب ساز می شود که فروشگاه، پر اسم و رسم گردیده و از آوازه بالایی در مورد ارائه شایسته ترین کیفیت برخوردار شود و از مهم ترین رازهای فروش عمده در پوشاک محسوب می شود .

 

نکات
مهمی که برای فروش لباس باید بدانید یکی دیگر از رازهای فروش بیشتر در پوشاک اعتنا به این نکته می‌باشد که گزینه مورد نظر بدون هیچ گونه چروک و کثیفی در معرض روءیت کرد خریدار قرار بگیرد . با ترفندهای بی آلایش ای مانند بخار می توانید جنس خویش را بی عیب و نقص و زیباتر جلوه دهید . در صورتیکه بازار انتخابی شما برای فروش تنها به چهره بازار آنلاین می باشد، خوبتر می‌باشد که عکس ها از لباس هایی کاملا تر و تمیز و تمیز تنظیم شده باشند . در این زمینه در حالتی که مهارت کافی دارید از آن استفاده کنید، در غیر این چهره عکاسان حرفه ای می توانند امداد شایانی برای داشتن عکس های حرفه ای به شما بکنند . برای فروشگاه هایی که مشتریان حضوری به آنجا مراجعه می کنند، تمیزی و صاف بودن خرقه ها سبب جلب رضایت بیشتر و گرایش مشتری برای گزینش و خرید می شود .

 

رازهای
فروش بخش اعظم در پوشاک نکات
کلیدی فروش لباس

شما با به کار گیری از لغات مناسب و صمیمانه در قضیه محصولی که در حالا ارائه آن هستید، می توانید پیشنهادات مربوط به ظاهر طراحی گردیده را برای مشتریان بیان فرمائید . در واقع با به کار گیری از تعادل جانور در توصیف ویژگی ها، می بضاعت به خریداران بالقوه قیمت یک مال را به رخ واقعی تر نشان داد . این توصیفات در بازار آنلاین، به تیتر یکی از رازهای فروش بیشتر در پوشاک می باشد و می تواند پرسش های مرسوم خریداران را با احساس مسئولیت مناسب حل کرده و بهترین جواب را به آنها ارائه کند . علاوه بر این در یک فروش حضوری هم این امکان وجود دارد که شما با شایسته ترین توصیف از پوشاکی که برای فروش مد لحاظ قرار داده اید، ابهام را در مسئله جوانب متفاوت از متاع زمینه لحاظ برای خریدار رفع نمائید .

از پاراگراف نکات مهمی که در رازهای فروش عمده در پوشاک مطرح می شود این است که فروشندگان می توانند از برچسب های ظریف تری مانند استاندارد و یا این که تمامی موارد حیاتی و قضیه تایید در زمینه متاع استفاده نمایند تا در مسئله محصول و کیفیت پوشاک، روشن سازی شود . با این موارد، بازدهی در فروش بخش اعظم می شود و خریداران نیز اعتماد بنفس بیشتری را در یک خرید امن تجربه می نمایند .

 


برچسب: طراحی بسته بندی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۹:۲۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

تاثیر طرح زیبا بر روی بسته بندی

از دیگر زیرشاخه های هنر گرافیک کاربردی طراحی گرافیک بسته بندی می‌باشد که در وجه تبلیغاتی نیز می تواند قضیه آنالیز قرار گیرد . پباده سازی بسته بندی، هنر، دانش و تکنولوژی را نیز برهه زمانی با نیز به سرویس می گیرد تا اثری قابل طرح در برابر دیدگان انتقادی مردم کشور ایران را داشته باشد . مردمی که دارنده سلایقی فراوان متنوع هستند . به همین ادله در کنارتوجه به عناصر زیبایی شناختی، وجه کاربردی هنر گرافیک انگیزه رفتار و رفتار اثر قرار می گیرد . می توانایی هنر پباده سازی بسته بندی را از اصلی ترین زیرشاخه های گرافیک کاربردی دانست چرا که رضایت مصرف کننده  طراحی بسته بندی و تولیدکننده باید در کنار اصول علمی طراحی قضیه اعتنا هنرمند طراح قرار گیرد . هنر طراحی بسته بندی در زندگی روزانه انسان ها رخنه کرده می‌باشد . برای کالاهای گوناگون، بسته های مختلف با کالا های مختلف و متفاوت و طرح های مختلف به عمل برده می شود . طراحی بسته بندی در برخی بسته ها نظیر قوطی فلزی و یا بسته های مقوایی محتویات باطن بسته مشخص و معلوم نمیباشد و خریدار کالا کالا مورد دلخواه را نمی تواند ببیند . در اینجاست که طراح گرافیست با به نقش کشیدن تصویر و نقشی مطلوب از محتویات درون بسته و بستر سازی مناسب گرافیکی اعتماد مشتری را برای خرید محصول نسبت به خویش جلب کند . اما این عکس ها و تصاویر به صورت و رویکرد و راه و روش های مختلفی در پباده سازی بسته بندی استفاده می شود که بستگی به نوع کالا، مخاطب و بازار انگیزه دارد . گاهی با اعتنا به مخاطب بسته، اضطراری میباشد از تصاویر و نقوش سمبلیک به کار گیری نمود . گاهی بسته احتیاج به یک شخصیت تصویر سازی گردیده دارد و گهگاه نیز تصاویر حقیقی یا گرافیکی از محتویات باطن بسته، نقش موثرتری خواهد داشت که اما تمامی این ها به دانش طراح گرافیست و آشنایی وی از طراحی و گرافیک و بازار دارااست . یک طراحی بسته بندی موفق، با داشتن طرح و یا این که تصاویر مناسب با آن می تواند در بازار انگیزه موفق خیس از سایر رقبا باشد چیزی که مرزوبوم ایران در این زمینه با معضل های فراوانی با آن روبرو می‌باشد . در بسته بندی های موفق، دارا بودن تصویر به چهره یک نیاز درآمده می‌باشد و تصاویر زیبا و رنگین، دیده های مخاطبین را به سوی خویش جلب می نماید . چه بسا دارابودن عکس منجر انگیزش و تحریک در خرید کالا می گردد و فرد را متقاعد می سازد تا کالای مسئله نظر را چه بسا برای یک توشه خریداری کند . در این حالت مصرف کنندگان از روی طرح و نقش بسته آن ها که به نوعی نشان بدل گشته اند، آن ها را می شناسند . ولی در حالتی که طرح و نقش های روی بسته به فیس ادامه دار و تعریف گردیده در پباده سازی ها وجود داشته باشند، می توانند به نشان آن برند تبدیل گردند . البته گاهی یک عکس مناسب، بضاعت و تاثیر بیشتری به طرح می بخشد، به شکلی که استفاده از عکس اکثر موضوع استقبال طراحان و سازندگان بسته بندی قرار گرفته می‌باشد . از عکس در همه بسته ها برای ساخت جذابیت و معرفی متاع استفاده گشته، به ویژه در اجناسی که جنبه دکوری و یا این که کاربردی مختص دارند، عکس و تصویر به مخاطب کمک می نماید تا کالای مورد لحاظ را عینا شناسایی کرده و یا کاربرد آن را خوب تر ادراک کنند . پباده سازی و گرافیک زیبا در بسته بندی می تواند احساسات خریداران را موضوع انگیزه قرار دهد که می تواند: ایجاد حس گران‌قیمت بودن محصول و در پیش‌روی آن، ایجاد حس ناچیز بها بودن یک کالا را ایجاد نماید . در این قضیه باید در تعیین رنگ ها دقت کافی داشت . به طور مثال استعمال از رنگ صورتی، مشکی در هر گونه بسته بندی زیبا نیست . هم چنین استعمال از رنگ های قرمز‌رنگ و نارنجی که موجب جلب اعتنا و تحریک مخاطب و جذب نگاه مصرف کننده می گردد، می بضاعت و توان به کار گیری نمود . طراحی نا تر و تمیز بسته بندی ها، ارائه داده ها بیش از حد بر روی بسته و به کار گیری مضاعف از رنگ های سرد و تیره، از اشتباهاتی می‌باشد که می توان در طراحی و گرافیک بسته ها به آن اشاره کرد . برخی فرم ها، رنگ ها و تصاویر در یک فرهنگ، معانی یگانه یافته اند . بنابراین فرهنگ و تمدن و فرهنگ و تمدن تیم مصرف کننده، در لیست اولویت یک طراح برای به تصویر کشیدن و طراحی یک بسته است، به خصوص وقتی که کالا برای صادرات تولید شود . نیز چنین طراح بایستی در زمینه اقتدار اثرگذاری عناصر بصری داده ها کامل داشته باشد . وی با اعتنا به ارزیابی موقعیت جامعه و مطالعه فرآیند مصرف محصول، بهترین رنگ، فرم، طرح، تصویر و نوشته را برای بسته بندی آن گزینش می نماید . نیز چنین طراح باید احاطه کافی به آشنایی و روان و اعصاب شناسی رنگ ها داشته باشد . چه طور یک پباده سازی بسته بندی به گزینش اولیه تبدیل می شود؟ طراحی بسته بندی، یک فرآیند آگاهانه و فن ای است . طراح یک بسته بندی می بایست نیاز مشتریان و مخاطبان و حتی برداشت های ناخودآگاه آن ها را نسبت به آن چه که می بیند و لمس می کند، بداند و بیان نماید . پس یک طراح بایستی بر شخصیت افراد و تمایل آن ها چه بسا بیش از خودشان با خبر باشد . پباده سازی و گرافیک بسته، خرقه یک کالاست .

۱۳:۱۳] به همین عامل می‌باشد که در اکثری از مواقع ارزش پباده سازی و گرافیک بسته بندی بیش از کالای درون آن میباشد و کمپانی های تولید فرآورده نهائی هم بایستی به این زمینه توجه ویژه داشته باشند که قابلیت و امکان عرضه یک کالای زیاد خوب و با کیفیت ولی فارغ از طراحی و گرافیک و بسته بندی خوشگل و مطلوب در بازارهای جهانی ضعیف و چه بسا نا ممکن هست . اتفاقی که همواره در مرزو بوم کشور ایران تکرار می گردد و هیچ راهکار دقیقی برای غلبه به این ضعف پیش بینی نمی شود . بسته بندی یکی از زیر تیم های بازاریابی می‌باشد که در کشور‌ایران مفهوم و معنی جنس و پباده سازی و گرافیک بسته، بسته بندی و بازاریابی به خوبی جا نیفتاده می‌باشد .

تحلیل
رنگ
در بسته بندی و رابطه آن با فروش در اعصاب شناسی نوین”رنگ” و”رنگ ها” یکی از معیارهای سنجش شخصیت به شمار می آیند؛ چرا که هر یک از آن ها تاثیر یگانه روحی وجسمی را در یک شخص باقی گذاشته و رنگ نشان گر وضعیت روانی و جسمی او می باشد . این مسئله با توجه به پیشرفت های دو دانش فیزیولوژی و روانشناسی به اثبات رسیده می باشد . ناگفته پیداست که انسان از روزگاران بسیار بدور تاکنون زیر نفوذ و تاثیر رنگ های پیرامون خویش بوده می‌باشد و درصد سال اخیر که صنعت رنگ سازی به نقطه اوج دگرگون سازی خود رسیده است، تاثیر مزبور دو چندان گردیده و در کلیه ارکان زندگی روحی ما رخنه کرده می باشد . رنگ های اساسی عبارت از قرمز، آبی، رنگ زردرنگ و رنگ های نور و روشنایی اساسی عبارت می باشد از قزمز، آبی، سبز؛ تفاوت بین رنگ و نوروروشنایی رنگی در سبز و زرد می‌باشد . بعضی از روانشناسان عقیده دارا میباشند رنگی که برگزیده و دلخواه کسی است، می تواند گویای خصوصیات اخلاقی و روانشناسی وی باشد . پس بدین رخ عمل طراحان و گرافیست ها مشکل می شود چرا که بایستی طوری کار نمایند که تمام ذوق ها و علایق مخاطب و مصرف کننده را پوشش دهند . در طراحی باید به این نکته دقت کرد که مخاطب چه کسی می‌باشد و گونه مال عرضه گردیده چه می باشد که بر این پایه با ادراک و آشنایی کافی از علم، هنر، خلاقیت و تسلط بر اعصاب و روان و اعصاب شناسی رنگ ها برنامه ای را مهیا نماید که زمینه دقت کلیه اقشار و مصرف کنندگان قرار بگیرد . رنگ ها هر کدام گویای پیام و جذابیت خاص خویش می‌باشند که به نیاز از آن ها به کارگیری یا با نیز ترکیب می شوند . هم چنین شما بایستی به ارتباط ی دقیق دربین جنس و گونه بسته بندی آن در محل(محل های) فروش فکر کنید . در بسیاری مورد ها طراح علاوه بر آشنایی با تکنیک های هنری و آشنایی روانشناسی رنگ باید از علم خاصیت مواد محافظتی که در ساخت بسته بندی ها به فعالیت می فرایند نیز آگاه باشد . هر فرآورده و کالا، رنگ مختص خود را می طلبد و طراح می بایست با علم و اطلاع کافی دست به گزینش رنگ بزند . پباده سازی بسته بندی یک عدد از اصلی ترین زیرشاخه های هنر تبلیغات می باشد و نقش ارزنده ای را در جریان اقتصادی جامعه ها بازی می کند . صادرات کالاها بیش از آن که به کیفیت مال متعلق باشد در گرو طراحی خوب بسته بندی و مسئله پسند خریدار میباشد . نکته ای که می بایست قضیه توجه قرار گیرد به کار گیری به جا از رنگ ها می‌باشد . به تیتر مثال رنگ سبز بسته به جای استعمال می تواند بیان گر خرابی و پوسیدگی و از طرف دیگر می تواند بیان گر تازگی و تازگی باشد . در گزینش رنگ تولیدها غذایی و نوشیدنی ها، علاوه بر دقت به رنگ ماده غذایی می توانایی با توجه به ویژگی های مجموعه مصرف کننده از رنگ ها به تیتر ابزاری توانا سود جست .

۱۳:۱۳] به تیتر مثال در پباده سازی باکس چای های گیاهی می بضاعت و توان از رنگ های ملایم و لطیف که هم معنی کالا های گیاهی است، به کارگیری گرفت . البته در موضوع چای واقعی می توانایی با به کار گیری از قضیه تیره، احساس مرغوبیت متاع را در ذهن مشتری ایجاد نمود و استفاده از تصاویر دارای ارتباط نوعی تشخص به جنس می بخشد . به کار گیری مناسب از رنگ سبب ساز انتقال پیام و سهولت پیدا کردن فرآورده در دکوراسیون دکان می گردد . نکته دیگر این که در صورتی‌که چه به کار گیری از چاپ رنگ گران قیمت است، البته طراحان در برخی قضیه ها متوسل به انتخابی جسورانه و به کارگیری از بسته بندی تک رنگ می شوند . به تیتر مثال در قضیه مال های ویژه مردانه به کار گیری ازحداقل رنگ می تواند نمایان گر پیامی محکم و مردانه باشد . از رنگ های آبی، سبز و زرد به مراد تداعی شادابی و حیات در بسته بندی جنس به کار گیری می شود . به کار گیری از این رنگ ها یک عدد از بی آلایش ترین و گویا ترین رویه هایی می‌باشد که برای نشان دادن خنکی وتازگی در بسته بندی محصولاتی مانند: آب معدنی صیفی جات و میوه ها به کارگیری می گردد . به تیتر نمونه استعمال از رنگ آبی‌رنگ کارکشته و آرام بخش به تیتر رنگ زمینه برای ارائه محصول ی اسپری پا فراوان اکانت گردیده به لحاظ می آید و طراح توانسته با فایده گیری از توانایی رنگ آبی برای القا پاکیزگی و خنکی این حس را به مصرف کننده القا نماید . هم چنین به کارگیری از رنگ های واضح نظیر صورتی روشن و آبی‌رنگ و رنگ زرد رنگ صریح برای بسته بندی هایی که حاوی محصولاتی لطیف و ملایم بسیار به جا می‌باشد . گهگاه برای تولید تأثیراتی از تمول و فریبندگی و کیفیت عالی می توانایی در رنگ بندی از کمی طلایی و یا این که نقره ای به همراه رنگ هایی متالیک از آبی، قهوه ای، فیروزه ای و خاکستری و خرمایی استفاده کرد . از این ترکیب بندی ها برای محصولاتی نیز زیرا شکلات، بو و محصولاتی که نیاز به القا بها گران دارا‌هستند به فعالیت برده می شود . پس ما می توانیم با به کارگیری رنگ مناسب و زیبا در فرمان جذب مشتری و فروش اکثر کالا قدمی بزرگ را برداریم و تضمینی باشیم برای جلب مشتری . در پایان باید یاد نشان کرد که تعیین رنگ در بسته بندی می بایست به حس ناشی از آن بر روی مجموعه انگیزه توجه کافی شود .


برچسب: طراحی بسته بندی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۵:۱۵ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

رنگ زمینه در بسته بندی

قواعد کلی دوچندان اندکی در تصمیم گیری در خصوص انتخاب رنگ برای یک بسته بندی وجود داراست . برای هر قاعده اعلام گردیده برای گزینش رنگ، می توانایی یک بسته بندی را یافت که بر خلاف  طراحی بسته بندی  با این قاعده می باشد و در عین اکنون چیره هم است . صرفا می توانایی اظهار‌ که رنگ ها بایستی چنان گزینش شوند که شخصیت پباده سازی بسته بندی و احساس مخاطب انگیزه را نشان دهند .
رنگ، یک لهجه روان شناختی می‌باشد که در رابطه حالت ها و معادنی نمادین سخن می کند .

هر چند گهگاه رنگ هایی مد می شوند و رنگ های دیگری از مد خارج می شوند، اما رنگ های خاصی می‌باشند که همواره به نظر می رسد بر بازار تسلط دارند . محاسبه کالاهای یک سوپر مارکت تسلط رنگ قرمز، قهوه ای و آبی‌رنگ و تقریباً کمبود بی نقص ارغوانی را نشان می دهد .
برای تولید یک طرح عالی باید استفاده مناسبی از رنگ ها داشته باشیم تا جلوه بصی طرح دوچندان شده و رغبت مصرف کننده و تحریک و کشش برای خرید در او ارتقاء یابد .
قدرت کشش و جذب نگاه افراد در موضوع رنگ های متفاوت متفاوت می باشد و این کشش از شدید به ضعیف برای رنگ های گوناگون عبارتست از نارنجی، قرمز رنگ مایل به نارنجی، زردرنگ مایل به نارنجی، قرمز، آبی‌رنگ سیاه، سبز، زرد، بنفش و خاکستری علاوه
بر این در زمینه رنگها اصطلاحات زیر مطرح است: رنگ
های سرد : اصطلاحاً به رنگ هایی اطلاق می شود که تداعی سوزوسرما می کنند نظیر رنگ های آبی، سبز و رنگ های میان آن ها و به کار گیری از آنان در طرح بسته بندی محصولاتی که جنبه رفع عطش و تشنگی دارا هستند نظیر نوشابه ها و بستنی سفارش می شود .
رنگ
های گرم : اصطلاحاً به رنگ هایی اطلاق می شود که تداعی گرما می نمایند مثل رنگ های زرد، نارنجی، قرمز، صورتی، ارغوانی … استفاده از این رنگ ها در طرح بسته بندی مواد غذائی انرژی زا مثل گونه های شکلات ها و مواد غذائی ویژه کودک ها توصیه می شود .
رنگ
های خنثی : نظیر رنگ بنفش که از ادغام دو رنگ گرم و سرد قرمز رنگ و آبی رنگ تشکیل گردیده میباشد .
لطور کلی به حیث روانشناختی می توانایی گفت خردسالان رنگ های زنده و شاد را دوست دارا هستند لکن بزرگسالان رنگ های ترکیبی را ترجیح می دهند .
با به کار گیری از رنگ ها در طراحی بسته ما قادریم ویژگی های خاصی به بسته بدهیم برای مثال استعمال از رنگ های واضح در طرح بسته را بزرگتر و به کار گیری از رنگ های تیره آن را کوچکتر نشان می دهد . رنگ های قضیه استفاده در طرح در صورتی‌که به فیس نوارهای افقی باشند بسته را کوتاهتر و اگر بصورت نوارهای عمودی باشند بسته را بلندتر و باریک خیس جلوه می دهند .
علاوه بر این با استعمال از رنگ ها در طرح قادریم مواقعی مانند تداعی طعم های گوناگون بوها و … را داشته باشیم نظیر: •
مزه ترشی با به کار گیری از رنگ های سبز کاهوئی، سبز معمولی و رنگ زرد مایل به سبز •
مزه شیرین با استعمال از رنگ های قرمز آلبالوئی، صورتی، نارنجی •
مزه تلخ با استفاده از رنگ های قهوه ای، سبز زیتونی و آبی‌رنگ تیره •
طعم شادی با به کارگیری از رنگ های خاکستری ،آبی آسمانی •
بوهای نامطبوع و سنگینی بسته با به کارگیری از رنگ های تیره و بوهای مطبوع و سبکی بسته با استعمال از رنگ های واضح و ملایم گفتیم که در بسته بندی مواد غذائی از رنگ ها با اعتنا به خاصیت آنها به کار گیری می گردد .
مهم‌ترین خصوصیت رنگ ها عبارتست از: رنگ
آبی : این رنگ حالت پاکی، خلوص، نوعی متانت را تداعی کرده و در کنار رنگ سپید القاء کننده منزه بودن و بهداشت را می نماید و به همین برهان در مواد غذایی که جنبه بهداشت آنها حائض اهمیت است مثل شیر و کالا های لبنی، بستنی و مواد غذایی یخ زده کاربرد گسترده ای دارااست .
رنگ
قرمز‌رنگ : رنگی میباشد بشاش گرم که کار، کوشش و هیجان را القاء می کند ارتفاع موج این رنگ سرعت بالا به چشم می خورد بنابراین کاربرد آن در عناوین کالاها پیشنهاد می گردد به علت گرم و خنده رو بودن رنگ در تولید ها غذائی منحصر کودک ها بویژه بسته بندی انواع شکلات کاربرد زیادی دارد .
رنگ
زردرنگ : این رنگ بویژه رنگ زرد نارنجی نگاه را خیلی پر سرعت به سوی خویش می کشد جزو رنگ های گرم و بشاش می باشد و در تولید ها غذایی منحصربه‌فرد خردسال ها بویژه اشکال شکلات و بیسکویت، کاربرد زیادی دارااست به کارگیری از رنگ زرد رنگ طلایی جنبه فانتزی بودن و تجمل متاع را ارتقا می دهد به همین عامل در بسته بندی شکلات ها گرانقیمت از این رنگ مضاعف به کارگیری می گردد .
رنگ
سبز : رنگ سبز از ترکیب رنگ زرد و آبی تهیه و تنظیم می شود این رنگ نشانه امید، حیات معاش هست و در بسته بندی بذور متفاوت از این رنگ به کار گیری زیادی می شود .
رنگ
بنفش : از ترکیب رنگهای قرمز‌رنگ و آبی‌رنگ بدست می آید این رنگ حالتی جادوئی و سحرانگیز داشته و زمینه اعتنا سالمندان است ولی کودکان نیز به این رنگ عشق نشان می دهد .
رنگ
نارنجی : از مخلوط رنگ های زردرنگ و قرمز‌رنگ بوجود می آید خود را به دیده زور می نماید رنگی گرم و پرتحرک میباشد از خصوصیت های رنگ نارنجی رنگ ساخت نوعی اشتهای کاذب می باشدو در بسته بندی محصولات منحصربه‌فرد کودک ها بویژه اشکال شکلات کاربرد گسترده ای داراست .
رنگ
سفید : این رنگ احساس پاکی شادی، زنده بودن را تداعی می کندو کاربرد گسترده ای در بسته بندی محصول ها لبنی و تولیدات ویژه کودکان دارااست .
رنگ
سیاه : رنگ سیاه نماد متانت، گوشه گیری و حزن میباشد . در حالتی که به عنوان مسئله به کارگیری شود درخشندگی رنگ های دیگر را اکثر می کند بویژه رنگ رنگ زرد روی موضوع سیاه بیشترین درخشندگی را دارد از رنگ سیاه برای عناوین فرآورده هم استعمال می شود .
رنگ
خاکستری : از ترکیب رنگ های سپید و سیاه حاصل می شود افزودن یه خرده رنگ های دیگر نظیر نارنجی، رنگ زرد به آن خاکستری الوان بدست می آید، خاکستری رنگی بی تفاوت بوده و بعنوان مسئله کاربرد زیادی در پباده سازی و بسته بندی مواد غذایی داراست .
بطور کلی بایستی خاطرنشان کرد علاوه بر تجربه طراح و اقتدار ابتکار و خلاقیت وی عواملی نظیر رعایت مطلوب رنگ ها ترکیب و طرز قرار گرفتن رنگ ها کنار یکدیگر و نوع طراحی خطوط و میزان هر رنگ از کارداران مهمی هستند که در موفقیت طرح یک بسته بندی نقش بسزائی دارند .

 


برچسب: طراحی بسته بندی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۴:۵۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

چاپ پاکت ملخی تحریر A4

چاپ پاکت طومار توسط اکثر وقت ها در قالب چاپ ست اداری و به وسیله چاپ افست در تیراژ 1000 عدد انجام می شود . سایز پباده سازی پاکت در پباده سازی ست اداری نسبت به دیگر اقلام ست اداری تعیین می شو و از پاراگراف آن سایز پاکت ها در سایزهای A4 و A5 و پاکت طومار می باشد . از گونه های کاغذها که  چاپ بنر  در چاپ پاکت طومار ها ترویج دارند می بضاعت به کاغذ تحریر و گلاسه و کتان ۱۲۰ گرمی اشاره کرد . چاپ پاکت ارزان و چاپ پاکت طومار در تیراژ کم هم توسط چاپ دیجیتال قابل انجام است . قیمت چاپ پاکت نامه ارتباط بدون واسطه با مدل ورقه و سایز صفحه و چاپ مخصوص پاکت طومار و چاپ عمومی پاکت ها دارااست .

پاکت
نامه
پاکت
چیست؟ در دنیای نوشت افزار و لازمات اداری، پاکت مقام ویژه ای دارااست با این حالا چاپکاران آنگونه که می بایست پاکت را دورازشوخی نمی گیرند . بیش از ۲۰۰ سال می‌باشد . در سال ۱۸۴۰ میلادی به کارگیری از پاکت در کشورهای غربی ده برابر شد و تا سال ۱۸۵۰ بیش از ۳۰۰ میلیون پاکت نامه تنها در انگلیس کورد به کار گیری قرار می گیرد . ممکن است روزانه بودن و فراوانی پاکت طومار و یا ورقه ها دیگر هر روزه تحویل خانواده ها می شودبا این هم اکنون قیمت این وسیله ارتباطی ، بیش از آن چیزی میباشد که به نظر می برسد .

پاکت از خیلی بعدها قابل تحسین می باشد چون در ساخت آن از تخصص و اعتنا بالایی استعمال شده هست . ساخت پاکت و ماشین آلاتی که برای ساخت آن به فعالیت می فرآیند بسیار پیچیده می باشند . چاپ روی آن و ارسال آن به خانه ها هم طی مراحل پیچیده ای انجام می شود . ساخت و چاپ پاکت نیز می تواند دوچندان نیکی عمل و کسبی باشد . وسیع ترین سازندگان پاکت اذعان دارند، درآمد خوبی از تولید آن به دست می آورند .

در عین هم اکنون بایستی اغرار کرد استفاده روزافزون از رویکرد های بازاریابی دیجیتال و استعمال از ابزارهای الکترونیکی برای ارسال چهره اکانت نیرز تاثیر فراوانی بر مقدار ساخت پاکت به ویژه در تیراژهای بالا داشته می باشد . بر مبنا آماری که فدراسیون اروپایی ایجاد کنندگان پاکت ارائه کرده می باشد طی یک دهه پیشین حجم فروش پاکت در فی مابین اعضای این فدراسیون کاهش پیدا کرده می باشد . نقطع ی عطف مقدار ایجاد پاکت در سال ۲۰۰۷ بود که بالغ بر ۹۰ میلیارد پاکت در سال بوده می باشد . در سال ۲۰۱۶ میزان ساخت تا ۵۰ میلیارد کاهش پیدا کرد .

در حال حاضر بیشترین تعداد پاکت برای تبلیغات پست بدون واسطه موضوع استعمال قرار می گیرد . مصرف پاکت رابطه بدون واسطه با روندهای اقتصادی، اجتماعی و تکنولوژیکی دارد . شکی نمی باشد که این روندها تاثیر فراوانی بر میزان مصرف پاکت داشته و آن را دگرگون کرده اند . یکی از اصلی ترین سازندگان پاکت طومار تیم سوئدی بانگ است . این کمپانی می گوید : اضافی تولید و نبرد قیمت بین ساخت کنندگان پاکت بر بازار ابر رقابتی این ابزار ارتباطی تاثیر منفی داشته میباشد . اکثری از ساخت کنندگان مخلوط گردیده یا از بدور خارج گردیده اند . با این درحال حاضر بعضا نیز رویش کرده اند .

هنوز شرایط های خوبی در این بخش از بازار وجود دارد . در هم اکنون حاضر تقاضای خیر و خوبی برای پاکت های فانتزی در انقطاع های تعجب آور و غریب و پاکت های رنگی وجود دارد . تکنولوژی های چاپی ویژه ای هم برای چاپ روی پاکت های کلفت و با وزن بالا ابداع شده می‌باشد .

 


برچسب: طراحی بسته بندی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۵:۵۹ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

نایک اولین جعبه های کفشی را تولید کرد که به طور کامل از مواد زباله بازیافت بودند.

این کمپانی پیشگام در صنعت از نظر ساخت بسته بندی های نوآورانه می باشد . این جعبه کفش به تازگی پباده سازی گردیده را می‌توان به راحتی مثل یک کوله پشتی استعمال کرد و علاوه بر این ۱۰۰ درصد طراحی بسته بندی  از آشغال های بازیافت شده به‌وجود آمده میباشد . مواد مورد استعمال برای ایجاد این باکس ها عمدتا ظرف های نوشیدنی اند . پباده سازی این باکس ها توسط یک کمپانی تایوانی به اسم Miniwiz انجام شد .

اطلاعات
جالب درباره صنعت بسته بندی در سراسر جهان
۹ .
هفت ثانیه نخستین زمانیست که آنچه مشتری از برند شما درک خواهد کرد بیشتر مشتریان در ارتفاع هفت ثانیه نخستین از لحظه ای که آن ها را می‌بینند، تصور یک مارک مختص را ایجاد می ‌کنند .
بنابراین بسته بندی و ارتباط گرافیکی از دیدگاه یک شرکت مضاعف حساس است!
اطلاعات
جذاب درباره صنعت بسته بندی در سراسر جهان
۱۰ .
تعداد زیادی از کاغذهای بسته بندی کریسمس بسته بندی های سال نو میلادی بسیار جالب هستند، البته متاسفانه – زباله های زیادی تولید می‌نمایند . برآورد نشان می دهد که هر سال ما بیش از ۸۳ کیلومتر مربع صفحه بسته بندی که به اندازه کافی برای پوشش کل یک جزیره کافی است، را بدور می‌ریزیم .

اطلاعات
جالب در رابطه صنعت بسته بندی در سراسر جهان


برچسب: طراحی بسته بندی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۴:۰۰ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)

بسته بندی غذای حیوانات

داشتن لیبل مشخصات و یا این که چاپ محتویات و طراحی بسته بندی  مشخصات محصول روی بسته بندی مواد غذایی امری اجباری و در عین حالا رقابتی برای تولیدکنندگان مواد غذایی می باشد . چون عموم مصرف­ کنندگان ترجیح می دهند بدانند محصولی که قرار هست استعمال کنند دقیقا از چه مواد تشکیل شده، دارای چه مقدار از انرژی بوده و چقدر از کالری موضوع نیاز بدن آن‌ها را در ارتفاع روز تامین می نماید و . . .

چاپ
لیبل
درحال حاضر اینکه این موضوع در تغذیه گروه اشخاص اصلی تر نظیر کودکان، سالمندان و یا چه بسا حیوانات خانگی بیشتر حائز اهمیت می باشد .

چون هر یک از این تیم ها به عامل حساسیت های مختص فیزیکی که دارا هستند ممکن میباشد بر اثر تغذیه نا مناسب در گیر مشکلات و اختلالات جبران ناپذیری گردند . براین اساس پیشین از هر نوع تصمیم در رابطه گونه تغذیه حیوانات خانگی خویش می بایست از سلامت و پاکیزگی غذای آن ها اطمینان حاصل کنید چون هرگونه آب یا این که غذای آلوده و کثیف می تواند منشاء بیماری های کشنده برای آن ها باشد .

غذای
حیوانات
مهم ترین عامل در محافظت پاکیزگی و خودداری از آلودگی می تواند بسته بندی آن باشد . در صورتی که غذای حیوانات خانگی با بسته بندی استاندارد ارائه گردد از نفوذ مقدار قابل توجهی از آلودگی خودداری خواهد شد .

برای حیوانات تغذیه مناسب جهت رشد، ادامه فعالیت، محافظت شادابی و تن درستی حتمی و حتمی است بطوریکه با یک چک ساده از شرایط پوست و انعطاف آن، میزان درخشندگی چشم، ضربان قلب و . . . میتوان به سلامت تغذیه آن ها پی برد .

برای نمونه غذای اثر گذار و تندرست مسئله نیاز برای گربه باید شامل مقداری از موادی نظیر کربوهیدرات ها، ویتامین ها و از کلیه دارای اهمیت تر پروتئین ها باشد .

مواد موضوع نیاز روزمره سگ هم بایستی ترکیبی متعادل که شامل ویتامین ها، کربوهیدرات ها، ویتامین ها، اسیدهای چرب حتمی نظیر امگا 3، پروتئین ها و چربی ها باشد .

پیشنهاد می شود تعادل را در تغذیه حیوان‌ها خانگی خویش رعایت کرده و از آن معمولی نگذرید؛ به عنوان مثال زیرا سگ و گربه رغبت شدیدی به اعتیاد به پروتئین دارا هستند ممکن است آنگاه از دیدن رغبت شدید آن ها به خوردن غذاهایی مثل ماهی شم کنید آن ها شیدا خوردن ماهی می باشند و وعده های ماهی را برای آن‌ها بیش از حد مجاز در لحاظ بگیرید که این عمل به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود زیرا نوعی ماده سمی ممکن هست در وعده های غذای سگ و گربه که یکی از مواد تشکیل دهنده آن ماهی می باشد به وجود بیاید که برای سلامتی آن ها زیان آور بوده و حیات آن‌ها را به مخاطره می اندازد و در کل هر ماده غذایی که بیش از حد موضوع به کارگیری قرار گیرد ممکن می باشد در دراز بازه زمانی سبب ساز تولید حساسیت گردد .

بسته
بندی غذای حیوانات
پس
سود می گیریم غذای حیوان‌ها خانگی باید دارای این دو ویژگی مهم باشد:
-شامل
اندازه قابل قبولی از مواد مغذی مسئله نیاز تن حیوان باشد
-میزان
انرژی زمینه نیاز بدن حیوان را تامین کند
غذای سگ و گربه معمولا به دو رخ غذای کم آب و غذای کنسروی در بازار ارئه می گردد .

 


برچسب: طراحی بسته بندی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۱:۴۱ توسط:علی پور موضوع: نظرات (0)